Фізика та астрономія.
З
фізики та астрономії створено велику базу інструментів дистанційного навчання
для самостійної роботи учнів під час карантину.
Видавництвом «Ранок» створений
проєкт «Інтерактивне навчання»,
який надає можливість учням проходити тестування з основних предметів та
перевіряти якість та рівень своїх знань. Особливо корисною платформа є для
дистанційного навчання фізики, тому що вона містить електронні версії підручників,
відео-презентації майже до кожної з тем, тести поточного та підсумкового
контролю знань. Крім того, містить відео інструкції до більшості лабораторних
робіт, що робить її незамінним інструментом не тільки для дистанційної форми
навчання, а й для закладів освіти, в яких відсутня можливість провести наочний
фізичний експеримент. Ознайомитися з матеріалами можна за покликанням:http://interactive.ranok.com.ua/
Для дистанційного навчання фізики потрібно використовувати
різноманітні онлайн-сервіси. Зручним інструментом для створення тестів є GoogleForms. Такі форми дозволяють зробити
тести з різною кількістю варіантів відповідей, вставляти в тест графіки, відео,
таблиці тощо.
Він є цікавим для учнів, тому що крім створення тестів, на
сервісі можна конструювати кросворди, робити різноманітні опитування,
створювати логічні ігри. Його інтерфейс зручний та зрозумілий.
Важливим елементом дистанційного
навчання з фізики є застосування інтерактивних моделей, що базуються на
симуляції фізичних явищ і різноманітних природних процесів. Застосування
елементів віртуального експерименту при розв’язанні задач підвищує ефективність
навчання, сприяє формуванню стійкого інтересу й вмотивованості здобувачів
освіти до вивчення фізики. Сервіс симуляції фізичних явищ та процесів поступний
за покликанням:https://phet.colorado.edu/en/simulations/category/physics .
Під час карантину для профільного рівня
вивчення фізики можна рекомендувати відео-уроки викладача Рішельєвського ліцею Павла Віктора (м. Одеса), які
доступні за покликанням:https://www.youtube.com/user/pvictor54/videos
Вони відрізняються високою якістю викладання матеріалу, але за
рахунок ефекту «присутності на уроці», сприяють якісному засвоєнню матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар