вівторок, 24 листопада 2020 р.

Експерименти в дистанційному навчанні та онлайн-ресурси для проведення лабораторних робіт з фізики

 19 листопада 2020р. для учителів фізики м. Тернополя  було проведено майстер-клас на тему: "Експерименти в дистанційному навчанні та онлайн-ресурси для проведення лабораторних робіт з фізики".

Експерименти – важлива складова вивчення природничих дисциплін. Як зрозуміти природу того чи іншого фізичного явища, якщо не побачити його на власні очі? Звісно, у школі організувати проведення експерименту було набагато простіше, але перехід в онлайн-режим зовсім не означає, що діти будуть позбавлені цього захопливого елементу навчанні.

Необхідні експерименти та лабораторні роботи з фізики можна провести в умовах дистанційного навчання. Як? Відповідь на це запитання учителі фізики м. Тернополя отримали від спікера майстер-класу вчительки фізики ТНВК ШЕЛ 9 Мурзи Світлани Зіновіївни.

Презентація з гіперпосиланнями на ресурси:

https://drive.google.com/file/d/1Jn1B_qVgeQOCCN6VqPrEgMFmfoD2HDTM/view?usp=sharing





четвер, 22 жовтня 2020 р.


     


 В умовах Нової Української школи відкриваються нові тенденції щодо оцінювання здобувачів освіти ЗЗСО. Оцінка має стати не вироком, а ресурсом. Самооцінювання – отримання порівняльних даних, виявлення динаміки росту через діагностику, заміри, визначення статистичних , динамічних, психологічних показників. Чи потрібне самооцінювання ?  Які його форми та стратегії?  Відповіді на ці запитання розглядали учасники  вебінару  методологічно-формувальної локації учителів математики, інформатики та фізики в рамках D#5T’mistechka.

       Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) зазначила,що завданням учителя є формувати культуру учня в умінні здійснювати самооцінку ( не завищувати і не занижувати її). Доцільними є використання таких інструментів самооцінювання: індекс-картки для узагальнення або запитань, листи самооцінки з вивчення теми, роботи в групі (так/ні), чек-листи, листи особистих досягнень, сигнали-візуалізації, звіти, рефлексія тощо.

      Цифрові інструменти формувального оцінювання представила учитель інформатики ТЗОШ № 16 ім. В.Левицького Василик І.Ю.(Kahoot, Quizlet, Jamboard).  Результатом роботи стали рекомендації щодо впровадження та формування культури самооцінювання  здобувачів  освіти ЗЗСО. Важливим кроком має стати опанування педагогом умінь надання якісного зворотного зв’язку та системної організації рефлексії з акцентом на розвиток дитини.

Презентація

https://drive.google.com/file/d/1FQ0QzosFk5ryrSTKDOLiOsuprrmTYl12/view?usp=sharing

 




 


понеділок, 19 жовтня 2020 р.

 


               

з/п

Тема

Форма роботи

Термін

Місце проведення

Відповідальний

1

Нові тенденції в оцінюванні навчальних досягнень школярів через призму використання цифрових технологій для формувального , поточного та підсумкового оцінювання 

(для учителів математики, інформатики та фізики)

Вебінар-студія

22 жовтня

15.00

Тема: Конференция Zoom

Время: 22 окт 2020 03:00 PM Хельсинки


Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73835515881?pwd=b3M4cFJxUHFnZnpuU3kyWW8vNzg0QT09



Идентификатор конференции: 738 3551 5881

Код доступа: 1






Тема: Конференция Zoom

Время: 22 окт 2020 03:45 PM Хельсинки


Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74781818597?pwd=WEtHK0llaWZmTWtmTnhPUlVqRmlGUT09



Идентификатор конференции: 747 8181 8597

Код доступа: 2

Соловей О.М.

52 19 58

0673517421








понеділок, 28 вересня 2020 р.

 

Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики

 

Презентація "Організація дистанційного навчання"

Презентація "ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКІВ GOOGLE У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ІНФОРМАТИКИСервіси Google"

Сьогодні важливо розвивати саме розумну освіту, тобто SMART-навчання (Self- directed, Motivated, Adaptive, Resource-enriched, Technology embedded): самостійне, мотивоване, адаптоване, збагачене ресурсами, з вбудованими технологіями. Тому  використання можливостей застосування інструментарію Googlе важливо для активізації процесів розвитку наочно-дієвого, наочно-образного, теоретичного типів мислення та для розвитку творчого, інтелектуального потенціалу сучасного учня.

Використання додатків та хмарних технологій Googlе (Диск Google, Dropbox, cервіс LearningApps, Microsoft OneDrive, SlideShare, Youtube, Prezi, Googlе-class) на уроках математики, фізики та інформатики, спираючись на інтерес школярів до всесвітньої мережі Інтернет, забезпечує їм доступ до усіх матеріалів, необхідних для вивчення предмета як у школі, так і вдома, створює умови для їх саморозвитку й міжособистісної взаємодії учнів з учителем та учнів один з одним, залучає до використання новітніх досягнень інформаційних технологій, підвищенню інформатичної компетентності та умінню доцільно використовувати комп’ютер як засіб для отримання нових знань. Саме питанням практичного впровадження інструментарію Googlе був присвячений онлайн- семінар «Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики» , який відбувся 23 вересня 2020року (Соловей О.М., методист ТКМЦНОІМ).

         Учасники семінару відзначили, що використання додатків надають вільний доступ до своїх збережених матеріалів і документів; використання відео, аудіо файлів безпосередньо з Інтернету (без додаткового завантаження на комп’ютер); проведення он-лайн уроків, лабораторних робіт, експериментів, круглих столів; нові можливості для організації досліджень, проектної діяльності; організація он-лайн уроків, інтегрованих практичних занять,  сприяють он-лайн комунікації з учнями,  використанню онлайн систем тестування та перевірки завдань; використанню  авторського блогу. Про основні аспекти та підходи організації дистанційного навчання у навчальному закладі розповів заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст.№ 4 Семчук А.Я. Використання учителями Classroom забезпечує швидке створення й упорядковування завдань, надання результатів перевірок і доступне спілкуватися з учнями . Крім того, учні можуть зберігати свої робочі файли й виконувати завдання на Google Диску та спілкуватися з вчителями та однокласниками напряму.

 

     Інтернет-технології, зокрема

сервіси Google під час вивчення математики, інформатики та фізики в школі дозволяють на якісно новому рівні

розв’язувати завдання стосовно активізації самостійної роботи учнів з можливістю

вибору індивідуальної траєкторії і темпу вивчення навчального матеріалу,

подання інформації в інтерактивному режимі та аудіовізуальній формі, організації

занять з учнями у віртуальних лабораторіях з метою проведення фізичних

експериментів в режимі прямих вимірювань, забезпечення комунікації з учнями,

віддаленими в часі і територіально в процесі організації навчально-дослідницької

діяльності (дистанційні евристичні олімпіади, Інтернет-олімпіади, онлайн-

захисти дослідницьких робіт, дистанційні конференції та ін..), підвищувати та

стимулювати пізнавальні інтереси школярів до вивчення  предметів математичного циклу , оцінювати і контролювати самостійну роботу школярів.

понеділок, 17 серпня 2020 р.

 


Тема

Форма роботи

Тер

мін

Покликання


Використання сучасного навчально-методичного забезпечення у процесі вивчення математики, та фізики. 







Використання сучасного навчально-методичного забезпечення у процесі вивчення інформатики

Відео-

конференція

(для голів методичних об’єднань)











Відео-

конференція

20.08


9 :00













20.08

9:40




Оксана Соловей is inviting you to a scheduled Zoom meeting.


Topic: Використання сучасного навчально-методичного забезпечення у процесі вивчення математики та фізики

Time: Aug 20, 2020 09:00 AM Helsinki


Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/79759986272?pwd=Wm0rM0FzdE52emMvQ2JxYk5mb2ZYdz09


Meeting ID: 797 5998 6272

Passcode: 4jhB1A




Оксана Соловей is inviting you to a scheduled Zoom meeting.


Topic: Використання сучасного навчально-методичного забезепечення у процесі вивчення інформатики

Time: Aug 20, 2020 09:40 AM Kiev


Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/72327610035?pwd=SXJjbG05L2ZaNmNkWDhYQ29vS3c4QT09


Meeting ID: 723 2761 0035

Passcode: 5kWW8c