четвер, 16 березня 2017 р.

ОЛІМПІАДИ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ХХІ СТОЛІТТЯ

Автор: 
Володимир Бєлий
Концепція сучасного олімпійського руху належить барону П'єр де Кубертену, з чиєї ініціативи 23 червня 1894 року було засновано Міжнародний олімпійський комітет (МОК). З тих пір повсюдно стали дотримуватись принципу, згідно якого олімпійський рух являє собою життєву філософію, що підносить і поєднує в єдине ціле переваги тіла, волі і розуму. Поєднуючи спорт з культурою і освітою, він прагне до створення способу життя, заснованого на радості від зусилля, на виховній цінності гарного прикладу й на повазі до загальних основних етичних принципів. Критерієм належності до Олімпійського руху є згода дотримуватися положень Олімпійської хартії. 
 Сутність місії шкільного олімпіадного руху полягає не стільки у виявленні унікальних талантів (життя саме винесе їх рано чи пізно на гребінь слави), як у мотивації бажання якомога ширшого кола школярів активно долучитись до наукових досягнень сучасності. Звісно, що для успішної участі в олімпіадах потрібні додаткові щодо поточного розкладу діяльності школяра та вчителя зусилля. (... повна стаття)

Немає коментарів:

Дописати коментар