середа, 10 квітня 2019 р.

Проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році

Похожее изображение
ДОДАТОК
до листа ТОКІППО
№ 01-02/426 від 05.04.2019 р.

Методичні рекомендації  Тернопільського ОКІППО
щодо особливостей проведення
державної підсумкової атестації
у закладах загальної середньої освіти
в 2018/2019 навчальному році



Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу
Фізика
Атестаційна робота укладається вчителем із завдань різних типів і рівнів складності з усіх розділів базового курсу фізики співвідносно навчальному часу, передбаченому на вивчення певної теми. Завдання добираються вчителем так, щоб вони надали можливість визначити   розуміння учнями основних фізичних понять і законів, уміння аналізувати фізичні явища та процеси, сформованість навичок розв’язання задач.
Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації з фізики, або інші збірники завдань з фізики, що мають відповідний гриф. Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель.
В основній школі вивчення фізики спрямоване на формування предметної компетентності — необхідних знань, умінь, цінностей та здатності застосовувати їх у процесі пізнання й у практичній діяльності. Тому зміст завдань, які увійдуть в склад атестаційної роботи з фізики, повинен мати прикладний характер.
Детальніше за посиланням.Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році

Немає коментарів:

Дописати коментар