
ДОДАТОК
до листа ТОКІППО
№ 01-02/426 від 05.04.2019 р.
Методичні рекомендації
Тернопільського ОКІППО
щодо особливостей проведення
державної підсумкової атестації
у закладах загальної середньої освіти
в 2018/2019 навчальному році
Орієнтовні вимоги до змісту
атестаційних робіт для учнів 9 класу
Фізика
Атестаційна робота укладається
вчителем із завдань різних типів і рівнів складності з усіх розділів базового
курсу фізики співвідносно навчальному часу, передбаченому на вивчення певної
теми. Завдання добираються вчителем так, щоб вони надали можливість визначити розуміння учнями основних фізичних понять і
законів, уміння аналізувати фізичні явища та процеси, сформованість навичок
розв’язання задач.
Для укладання атестаційних робіт
учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної
підсумкової атестації з фізики, або інші збірники завдань з фізики, що мають
відповідний гриф. Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи
завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних
робіт визначає вчитель.
В основній школі вивчення фізики спрямоване на
формування предметної компетентності — необхідних знань, умінь,
цінностей та здатності застосовувати їх у процесі пізнання й у практичній діяльності.
Тому зміст завдань, які увійдуть в склад атестаційної роботи з фізики, повинен
мати прикладний характер.Детальніше за посиланням.Методичні рекомендації Тернопільського ОКІППО щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році
Немає коментарів:
Дописати коментар