Використання додатків Google у процесі
вивчення математики, фізики, інформатики
Презентація "Організація дистанційного навчання"
Сьогодні важливо розвивати саме розумну
освіту, тобто SMART-навчання (Self- directed, Motivated, Adaptive,
Resource-enriched, Technology embedded): самостійне, мотивоване, адаптоване,
збагачене ресурсами, з вбудованими технологіями. Тому використання можливостей застосування
інструментарію Googlе важливо для активізації процесів розвитку наочно-дієвого,
наочно-образного, теоретичного типів мислення та для розвитку творчого,
інтелектуального потенціалу сучасного учня.
Використання додатків та хмарних
технологій Googlе (Диск Google, Dropbox, cервіс LearningApps, Microsoft
OneDrive, SlideShare, Youtube, Prezi, Googlе-class) на уроках математики,
фізики та інформатики, спираючись на інтерес школярів до всесвітньої мережі
Інтернет, забезпечує їм доступ до усіх матеріалів, необхідних для вивчення
предмета як у школі, так і вдома, створює умови для їх саморозвитку й
міжособистісної взаємодії учнів з учителем та учнів один з одним, залучає до
використання новітніх досягнень інформаційних технологій, підвищенню
інформатичної компетентності та умінню доцільно використовувати комп’ютер як
засіб для отримання нових знань. Саме питанням практичного впровадження
інструментарію Googlе був присвячений онлайн- семінар «Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики,
інформатики» , який відбувся 23 вересня 2020року (Соловей О.М., методист
ТКМЦНОІМ).
Учасники
семінару відзначили, що використання додатків надають вільний доступ до своїх
збережених матеріалів і документів; використання відео, аудіо файлів
безпосередньо з Інтернету (без додаткового завантаження на комп’ютер);
проведення он-лайн уроків, лабораторних робіт, експериментів, круглих столів;
нові можливості для організації досліджень, проектної діяльності; організація
он-лайн уроків, інтегрованих практичних занять,
сприяють он-лайн комунікації з учнями,
використанню онлайн систем тестування та перевірки завдань;
використанню авторського блогу. Про
основні аспекти та підходи організації дистанційного навчання у навчальному
закладі розповів заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст.№ 4 Семчук А.Я. Використання
учителями Classroom забезпечує швидке створення й упорядковування завдань, надання
результатів перевірок і доступне спілкуватися з учнями . Крім того, учні можуть
зберігати свої робочі файли й виконувати завдання на Google Диску та
спілкуватися з вчителями та однокласниками напряму.
Інтернет-технології, зокрема
сервіси Google під час вивчення математики, інформатики та
фізики в школі дозволяють на якісно новому рівні
розв’язувати завдання стосовно активізації самостійної
роботи учнів з можливістю
вибору індивідуальної траєкторії і темпу вивчення
навчального матеріалу,
подання інформації в інтерактивному режимі та
аудіовізуальній формі, організації
занять з учнями у віртуальних лабораторіях з метою
проведення фізичних
експериментів в режимі прямих вимірювань, забезпечення
комунікації з учнями,
віддаленими в часі і територіально в процесі організації
навчально-дослідницької
діяльності (дистанційні евристичні олімпіади,
Інтернет-олімпіади, онлайн-
захисти дослідницьких робіт, дистанційні конференції та
ін..), підвищувати та
стимулювати
пізнавальні інтереси школярів до вивчення
предметів математичного циклу , оцінювати і контролювати самостійну
роботу школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар