Сторінки

понеділок, 28 вересня 2020 р.

 

Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики

 

Презентація "Організація дистанційного навчання"

Презентація "ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКІВ GOOGLE У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ІНФОРМАТИКИСервіси Google"

Сьогодні важливо розвивати саме розумну освіту, тобто SMART-навчання (Self- directed, Motivated, Adaptive, Resource-enriched, Technology embedded): самостійне, мотивоване, адаптоване, збагачене ресурсами, з вбудованими технологіями. Тому  використання можливостей застосування інструментарію Googlе важливо для активізації процесів розвитку наочно-дієвого, наочно-образного, теоретичного типів мислення та для розвитку творчого, інтелектуального потенціалу сучасного учня.

Використання додатків та хмарних технологій Googlе (Диск Google, Dropbox, cервіс LearningApps, Microsoft OneDrive, SlideShare, Youtube, Prezi, Googlе-class) на уроках математики, фізики та інформатики, спираючись на інтерес школярів до всесвітньої мережі Інтернет, забезпечує їм доступ до усіх матеріалів, необхідних для вивчення предмета як у школі, так і вдома, створює умови для їх саморозвитку й міжособистісної взаємодії учнів з учителем та учнів один з одним, залучає до використання новітніх досягнень інформаційних технологій, підвищенню інформатичної компетентності та умінню доцільно використовувати комп’ютер як засіб для отримання нових знань. Саме питанням практичного впровадження інструментарію Googlе був присвячений онлайн- семінар «Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики» , який відбувся 23 вересня 2020року (Соловей О.М., методист ТКМЦНОІМ).

         Учасники семінару відзначили, що використання додатків надають вільний доступ до своїх збережених матеріалів і документів; використання відео, аудіо файлів безпосередньо з Інтернету (без додаткового завантаження на комп’ютер); проведення он-лайн уроків, лабораторних робіт, експериментів, круглих столів; нові можливості для організації досліджень, проектної діяльності; організація он-лайн уроків, інтегрованих практичних занять,  сприяють он-лайн комунікації з учнями,  використанню онлайн систем тестування та перевірки завдань; використанню  авторського блогу. Про основні аспекти та підходи організації дистанційного навчання у навчальному закладі розповів заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст.№ 4 Семчук А.Я. Використання учителями Classroom забезпечує швидке створення й упорядковування завдань, надання результатів перевірок і доступне спілкуватися з учнями . Крім того, учні можуть зберігати свої робочі файли й виконувати завдання на Google Диску та спілкуватися з вчителями та однокласниками напряму.

 

     Інтернет-технології, зокрема

сервіси Google під час вивчення математики, інформатики та фізики в школі дозволяють на якісно новому рівні

розв’язувати завдання стосовно активізації самостійної роботи учнів з можливістю

вибору індивідуальної траєкторії і темпу вивчення навчального матеріалу,

подання інформації в інтерактивному режимі та аудіовізуальній формі, організації

занять з учнями у віртуальних лабораторіях з метою проведення фізичних

експериментів в режимі прямих вимірювань, забезпечення комунікації з учнями,

віддаленими в часі і територіально в процесі організації навчально-дослідницької

діяльності (дистанційні евристичні олімпіади, Інтернет-олімпіади, онлайн-

захисти дослідницьких робіт, дистанційні конференції та ін..), підвищувати та

стимулювати пізнавальні інтереси школярів до вивчення  предметів математичного циклу , оцінювати і контролювати самостійну роботу школярів.

Немає коментарів:

Дописати коментар