понеділок, 25 січня 2021 р.

Нові орієнтири самоосвіти Я STEM-вчитель

 

          Кабінет Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року.

Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне впровадження на всіх складниках та рівнях освіти. STEM-освіта може реалізуватися через усі види освіти – формальну, неформальну, інформальну (на онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій, турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо). Це відкриває широкі можливості для самоосвіти педагогічних працівників, які обирають організацію навчальної діяльності за STEM-методикою. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) під час майстер-класу, який був проведений 22 січня 2021 року

ознайомила учасників із STEM-підходами до навчання, із STEM-програмами в позашкільній освіті, з роботою STEM-школи, особливостями STEM-лабораторії на основі MICRO-BIT(комп’ютера кишенькового розміру).  Педагоги мали можливість побачити структуру сприяння професійної компетентності педагогів в сфері  STEM , в якій особливе місце займає технічне оснащення, яке пропонує Центр сучасної STEM освіти «Boteon»(керівник О.Корнута). STEM-методика позитивно впливає на результати навчальної діяльності учнів, формує уміння самостійної діяльності, розвиває креативність, підвищує мотивацію до навчання через організацію дослідницької діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар