Кабінет
Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти
(STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року.
Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне
впровадження на всіх складниках та рівнях освіти. STEM-освіта може
реалізуватися через усі види освіти – формальну, неформальну, інформальну (на
онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій,
турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо). Це відкриває широкі
можливості для самоосвіти педагогічних працівників, які обирають організацію
навчальної діяльності за STEM-методикою. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) під час
майстер-класу, який був проведений 22 січня 2021 року
ознайомила учасників із STEM-підходами до навчання, із STEM-програмами
в позашкільній освіті, з роботою STEM-школи, особливостями STEM-лабораторії на
основі MICRO-BIT(комп’ютера кишенькового
розміру). Педагоги мали можливість побачити структуру
сприяння професійної компетентності педагогів в сфері STEM , в якій особливе місце займає технічне
оснащення, яке пропонує Центр сучасної STEM освіти «Boteon»(керівник
О.Корнута). STEM-методика позитивно впливає на результати навчальної діяльності
учнів, формує уміння самостійної діяльності, розвиває креативність, підвищує
мотивацію до навчання через організацію дослідницької діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар