Інноваційність – це ознака сучасності. Основна риса адаптованої ,
інноваційної особистості – відкритість новому досвіду. Інноваційна
компетентність педагога – система мотивів, знань, умінь, особистих якостей
педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних
технологій у роботі. Саме моделі технології підготовки вчителя до інноваційної
діяльності розглядали учасники онлайн-семінару « Професійна діяльність
педагогів як складова інноваційної діяльності». Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ)
окреслила основні напрями інноваційних процесів в освіті та ознайомила з
показниками оцінки готовності вчителя до інноваційної діяльності. Вчителі
склали кластер інновацій, а саме методик, технік , інструментів, які в
навчальній діяльності буди найбільш ефективними.
Реалізація на практиці інноваційного потенціалу окремого педагога виявляється особливо
результативною за наявності педагогічного колективу однодумців, здатних до
реалізації інноваційних ідей, проєктів, технологій. Тому необхідною умовою
здійснення інноваційної діяльності є цілеспрямована робота педагогічного
колективу, яка забезпечує готовність вчителя до здійснення інноваційної
діяльності
Немає коментарів:
Дописати коментар