вівторок, 27 квітня 2021 р.

STEM-урок як засіб формування цифрової компетентності

 

Інтерактивна школа сучасного вчителя

STEM-урок як засіб формування цифрової компетентності

      Структурною одиницею STEM-середовища є STEM-урок, який базується на інтегрованому підході, розв’язанні комплексних задач, технологізації процесу навчання, інженерному проектуванні. Щоб сформувати цифрову компетентність , необхідно сформувавати  уміння самостійно обробляти інформацію, користуватись новими інформаційними технологіями та цифровими за стосунками, платформами. Учасники методичного калейдоскопу «STEM-урок як засіб формування цифрової компетентності» мали можливість ознайомитись з новими веб-сервісами для створення інтерактивного контенту для комунікації, спільної роботи, візуалізації, гейміфікації. Також визначили важливі кроки в підготовці, проведенні STEM-уроку, на прикладах формували дидактичні цілі  до завдань.

      «Цифрові» технології дозволяють зробити процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним.

      Таким заняттям властиві адаптивність, керованість, інтерактивність, поєднання індивідуальної та групової роботи, часова необмеженість навчання.

       Освітній процес залишається ключовим компонентом нового інформаційного інтернет освітнього середовища (ІІОС) сучасного закладу освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар