Інтерактивна школа сучасного вчителя
STEM-урок як засіб формування цифрової компетентності
Структурною одиницею STEM-середовища є STEM-урок, який базується
на інтегрованому підході, розв’язанні комплексних задач, технологізації процесу
навчання, інженерному проектуванні. Щоб сформувати цифрову компетентність ,
необхідно сформувавати уміння самостійно
обробляти інформацію, користуватись новими інформаційними технологіями та
цифровими за стосунками, платформами. Учасники методичного калейдоскопу «STEM-урок як засіб
формування цифрової компетентності» мали можливість ознайомитись з новими
веб-сервісами для створення інтерактивного контенту для комунікації, спільної
роботи, візуалізації, гейміфікації. Також визначили важливі кроки в підготовці,
проведенні STEM-уроку, на прикладах
формували дидактичні цілі до завдань.
• «Цифрові» технології дозволяють зробити процес навчання
мобільним, диференційованим та індивідуальним.
• Таким
заняттям властиві адаптивність,
керованість, інтерактивність, поєднання індивідуальної та групової роботи,
часова необмеженість навчання.
• Освітній процес
залишається ключовим компонентом нового інформаційного інтернет освітнього
середовища (ІІОС) сучасного закладу освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар