Впровадження
концепції Нової Української школи має на меті змінити культуру навчальної
діяльності школярів. Ця зміна не відбудеться, якщо підходи до оцінювання не будуть
оновлені. Важливим інструментом
підвищення мотивації навчання є саме
формувальне оцінювання. В рамках 7 Дистанційного Трансфермістечка 25 листопада
2021 року формувально-коригуюча локація вчителів фізики у форматі онлайн-студії розглянула принципи
та стратегії формувального оцінювання. Учасники підвищили предметно-методичну
інформаційно-цифрову,прогностичну та інноваційну компетентності з питань складання алгоритму діяльності щодо
організації формувального оцінювання.
Учитель фізики та інформатики
Слободян О.Г. (ТЗОШ І-ІІІ ст. № 28)
продемонструвала приклади «Оціночних листів», картки самооцінювання, шкали,
карти умінь, зразки портфоліо учнів, цифрові інструменти. Учителі активно
долучилися до обговорення позитивного потенціалу та труднощів впровадження формувального оцінювання,
Учасникам були запропоновані поради та методичні рекомендації при розробці
власних критеріїв оцінювання , системи накопичення балів при виконанні
проектних робіт, експериментів та практикумів на уроках фізики, способи стимулювання та мотивації навчальної
діяльності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар