Особливості проведення нестандартного уроку
На даний час
спостерігається зниження мотивації та пізнавальної активності учнів під час
вивчення фізики.
Є протиріччя між сучасними вимогами до якості засвоєння певних знань до сформованості логічно мислити, до умінь використовувати ці знання не лише у навчальній діяльності .
Тому є велика необхідність підвищити інтерес до вивчення фізики і одним
із шляхів активізації пізнавальної діяльності школярів є проведення
нестандартних уроків . На методичному практикумі 19 жовтня 2022 р.) Соловей
О.М. (ТКМЦНОІМ) познайомила учасників з формами нестандартних уроків, ознаками
нестандартних організаційних форм навчання, методичними рекомендаціями щодо
підтотови та проведення таких звнять. Педагоги мали можливість попрацювати в
лабораторії практичних застосунків: сервісу thinglink, асоціативних головоломок нового покоління: кроссенс;
кластерами- прийомами графічного моделювання інформації. Учасники наголосили на
важливість проведення уроків фізичних фокусів, уроків-дослідів та
експериментів.
Немає коментарів:
Дописати коментар