Вивчення предметів природничо-математичного циклу багатьом
школярам дається нелегко. І якщо в учня не має мотивів або ці мотиви слабкі,
навчання перетворюється на муку, а це в свою чергу формує шлейф відставання
та прогалин з математики, фізики, інформатики та інших предметів. Тому
необхідно своєчасно сформувати дієві мотиви навчання, які поділяють на 5
груп: соціальні, комунікативні, пізнавальні, мотиви відповідальності та
перспективи. В сьогоднішніх умовах дистанційний урок стає майданчиком
підвищення мотивації навчальної діяльності в напрямку формування
мислиннєвих операцій, активізації пізнавальної та самостійної роботи,
формування критичного мислення та самоаналізу. Соловей Оксана Михайлівна
(ТКМЦНОІМ) розповіла учасникам семінару-практикуму « Мотиваційні
стратегії дистанційного уроку природничо-математичного циклу» ( 23.11.22) ,
як можна використовувати формулу «Низький поріг- Висока стеля - Широкі
стіни» та методи, способи мотивації інтересу до вивчення предметів
природничо-математичного циклу. Садовська Світлана Олегівна, учитель
інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 19 провела ефективний майстер-клас з
використання інструментів дистанційного навчання , зокрема учасникам були
продемонстровані широкі можливості платформи wordwall, та сервісу mozaik,
які можуть бути використані педагогами при проведенні дистанційних уроків, і
які з великим захопленням сприймають учні. Педагоги зазначили, що мотивація
навчання – одна з головних умов успішного опанування навчальних дисциплін
та подальшого застосування сформованих компетентностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар