Квест — це як велосипед:
сам винахід старий, як світ, а використовують його не всі. Але крім того, що
квест — це захоплююча динамічна гра, він
ще й має неосяжні освітні можливості. Квест як форма навчально-виховної
взаємодії легко адаптується до будь-якої навчальної дисципліни та дає змогу
інтегрувати гру в навчання, а навчання в життя.
Семінар практикум «Використання STEM- квестів у позакласній роботі» (25.01.23) мав на меті підвищити рівень
професійної та методичної компетентномтей у підготовці та проведенні STEM- квестів. Соловей Оксана
Михайлівна (ТКМЦНОІМ) зазначила, що в основі організації та проведення STEM - квестів лежить інтегративний, діяльнісний
та компетентісний підходи. Справді, коефіцієнт корисної дії STEM - квесту залежить від продуманих завдань,
плану проведення, системи стимулювання та мотивації. Квест має відповідати
психолого-педагогічним особливостям учасників квесту. Навряд чи хтось знає
навчальні особливості учнів краще, ніж учитель. Тому й квест краще створити
власноруч. Важливе значення має формулювання теми, в якій мають бути враховані
особливості STEM –навчання, наприклад « Магія сил», « Лінійка
і великі відкриття!» , «Мандрівка в світі хвиль».
·
Плану
заходів щодо реалізації Концепції
розвитку природничо-
математичної освіти
(STEM-освіти) до 2027
року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 13 січня 2021 року № 131-р; Плану заходів щодо популяризації природничих
наук та математики до2025 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів
України від 14 квітня 2021 року № 320-р;
«SТEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс)»
(авт. Бутурліна О.В., Артєм’єва О.Є.), «Робототехніка. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(авт. Сокол І. М., Ченцов О. М.)
Немає коментарів:
Дописати коментар