пʼятниця, 22 вересня 2023 р.

Інтерактивна школа сучасного вчителя Універсальні інструменти STEM-освіти




Нормативна база

Розпорядження про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної

освіти (STEM-освіти) від 5 серпня 2020 р. №960-рЗ нового: важливим є залучення

фахівців високотехнологічних галузей до освітнього процесу.З

необхідного:модернізація навчально-методичної та матеріально-технічної бази

профільних навчальних кабінетів та STEM-лабораторій;впровадження у навчальний

процес проєктної діяльності, цифрових технологій, проблемного навчання.

Розпорядження про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції

розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) до 2027 року від 13 січня

2021 р. №131-рТут розписано поетапне впровадження в дію положень загальної

концепції.

Лист ІМЗО від 19.08.2020 № 22.1/10-1646  “Методичні рекомендації щодо розвитку

STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021

навчальному році”

Відділ STEM-освіти ІМЗО готує щороку методичні рекомендації. Тут зібрані всі

нормативні документи, положення, заходи та ініціативи щодо STEM і для вчителів, і

для учнів.

STEM-освіта набирає обертів, учителів навчаються разом з учнями,

найбільші ентузіасти створюють свої оази проєктного навчання разом зі

спільниками та прихильниками науки. Вкотре захоплюємося учнями та їхніми

вчителями — різні підходи, технічні можливості, умови, а кожен проєкт цікаво

дивитися і чути відгуки та висновки дітей, які уже спонукають розв'язувати

питання здорового способу життя, екології навколишнього середовища,

наукових відкриттів, винаходів робототехніки.

Важливим аспектам STEM-навчання був присвячений вебінар

«Універсальні інструменти STEM-освіти»(20.09.23), під час якого учасники

сформулювали STEM- підходи в навчанні для формування STEM-

компетентностей. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) звернула увагу

педагогів на використання універсальних технологій та інструментів STEM-

навчання, важливість проведення STEM-уроків, організації STEM-проєктів та

інтегрованиї занять-курсів в рамках співпраці з вищими навчальними

закладами, запропонували методичні рекомендації з впровадження

Немає коментарів:

Дописати коментар