Нормативна база
Розпорядження про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної
освіти (STEM-освіти) від 5 серпня 2020 р. №960-рЗ нового: важливим є залучення
фахівців високотехнологічних галузей до освітнього процесу.З
необхідного:модернізація навчально-методичної та матеріально-технічної бази
профільних навчальних кабінетів та STEM-лабораторій;впровадження у навчальний
процес проєктної діяльності, цифрових технологій, проблемного навчання.
Розпорядження про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції
розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) до 2027 року від 13 січня
2021 р. №131-рТут розписано поетапне впровадження в дію положень загальної
концепції.
Лист ІМЗО від 19.08.2020 № 22.1/10-1646 “Методичні рекомендації щодо розвитку
STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021
навчальному році”
Відділ STEM-освіти ІМЗО готує щороку методичні рекомендації. Тут зібрані всі
нормативні документи, положення, заходи та ініціативи щодо STEM і для вчителів, і
для учнів.
STEM-освіта набирає обертів, учителів навчаються разом з учнями,
найбільші ентузіасти створюють свої оази проєктного навчання разом зі
спільниками та прихильниками науки. Вкотре захоплюємося учнями та їхніми
вчителями — різні підходи, технічні можливості, умови, а кожен проєкт цікаво
дивитися і чути відгуки та висновки дітей, які уже спонукають розв'язувати
питання здорового способу життя, екології навколишнього середовища,
наукових відкриттів, винаходів робототехніки.
Важливим аспектам STEM-навчання був присвячений вебінар
«Універсальні інструменти STEM-освіти»(20.09.23), під час якого учасники
сформулювали STEM- підходи в навчанні для формування STEM-
компетентностей. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) звернула увагу
педагогів на використання універсальних технологій та інструментів STEM-
навчання, важливість проведення STEM-уроків, організації STEM-проєктів та
інтегрованиї занять-курсів в рамках співпраці з вищими навчальними
закладами, запропонували методичні рекомендації з впровадження
Немає коментарів:
Дописати коментар