Педагогічна інтернатура почала діяти в Україні з вересня 2022 року. Її місія – адаптація новопризначених учителів (інтернів), які тільки починають працювати в школі. Супровід інтернів та підтримку в роботі здійснюють досвідченіші педагоги-наставники.
Такий підхід дозволяє підтримувати ефективність новопризначених вчителів, полегшити їхній вхід у професію, або ж залучити до роботи в закладах освіти фахівців з інших спеціальностей.
Питанням організації інтернатури в ЗЗСО, основним завдання педагогічної інтернатури була присвячена онлайн- студія «Педагогічна інтернатура – шлях до вчителя професіонала» (11.10.23), на якій молоді педагоги познайомилися з основними етапами інтернатури, обов’язками інтерна , з особливостями складання програми інтернатури . Керівник школи молодого вчителя Домбровська Галина Михайлівна, учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 4, звернула увагу учасників на важливість формування загальних та професійних компетентностей відповідно до Професійного стандарту вчителя ЗЗСО, розповіла про окремі недоліки педагогічної інтернатури. Соловей Оксана Михайлівна зазначила, що професійно-педагогічне вдосконалення вчителів здійснюється через:
підвищення рівня психолого-педагогічної культури вчителя
створення умов професійного зростання кожного вчителя
оволодіння та впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
систему науково-методичної роботи
поширення педагогічного досвіду
участь у творчих, фахових конкурсах
Наставництво через партнерство, взаємодопомогу є ключовим в основі інтернатури і забезпечує професійний супровід молодих вчителів , які розпочинають роботу в школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар