Освітнє Трансфермістечко в місті Тернополі вкотре об’єднало освітян: актуальна тематика, робота в різних локаціях, а головне – здійснюються важливі кроки в майбутній розвиток освіти в контексті НУШ. Сьогоднішні шестикласники НУШ у 2027 році мають піти в 10 класи за новими програмами профільної школи. Тому зараз важливо визначити « правила гри» та виконати «домашню роботу» в перехідний період по підготовці закладів освіти, які визначаться, з яким статусом працюватимуть. 22 листопада 2023 року учителі математики, інформатики, фізики в рамках 11 освітнього трансфермістечка працювали в змістовій локації, розглянувши складові змісту індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти , алгоритм реалізації в умовах переходу до профільної освіти. На дискусійній платформі учасники обговорили проєкт Державного стандарту старшої профільної школи . Продуктивною була робота в групах, де учасники визначили основні кроки формування ІОТ здобувача освіти, орієнтовну модель профільного навчання закладу освіти. Особливий інтерес педагогів викликав килим ідей дітей «Старша школа майбутнього: якою її намріяли учні?». Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ, виділила ключові запитання:
• Що потрібно вже починати робити для реалізації профільного навчання у закладі освіти ?
• 2. Як на практиці сформувати та реалізувати індивідуальну освітню траєкторію для здобувача освіти?
• 3. Якими мають бути ресурси для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії: матеріально-технічні, організаційно-методичні, психолого-педагогічні, кадрові тощо?
Педагоги активно долучалися до обговорення та виконання інтерактивних завдань. За результатами роботи в локації були сформульовані основні кроки з формування та методичні рекомендації з реалізації ІОТ здобувача освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар