Впровадження елементів лабораторних,
практичних робіт під час проведення
інтегрованих уроків є невід’ємною частиною реалізації діяльнісної та
інтегральної складової Державного стандарту базової середньої освіти. Розробка
інструкцій та вказівок до виконання таких робіт входить до НМК НУШ. Для підвищення методичної та предметної
компетентностей педагогів у питання моделювання інтегрованого уроку з
елементами лабораторних робіт був проведений практичний семінар (13 березня
2024 р. )для учителів математики, фізики та інформатики .
Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) презентувала зразки
моделей інтегрованих уроків та зразки інструкцій, вказівок, рекомендації щодо
впровадження елементів лабораторних робіт під час проведення інтегрованих
уроків. Учасники відзначили доцільність такого впровадження та зазначили
важливість ретельної підготовки до проведення таких навчальних занять:
•
Під час інтегрованих уроків доцільно
використовувати елементи лабораторних робіт з інших предметів для реалізації
інтегрованої та діяльнісної складової
•
Для ефективного використання елементів
лабораторних робіт, практикумів, дослідів доцільно складати інструкції
виконання та продумувати форми та місце даної роботи на уроці.
•
Висновок до роботи має відповідати
поставленій меті та завданням уроку
•
Доцільно продумати критерії оцінювання такого
виду роботи
•
Погоджувати з учителями - предметниками місце
даної лабораторної роботи, практичної роботи в програмі, плануванні та
фрагменти її виконання на певному навчальному занятті
Немає коментарів:
Дописати коментар