Процес профільного навчання передбачає допрофільну підготовку
і безпосереднє профільне навчання. Обидва етапи однаково важливі:
перший (допрофільна підготовка) спрямований на вибір учнем подаль-
шого напряму освіти, другий (профільне навчання) — на вибір професійної діяльносВ рамках 12 T- mistechkа
проходили заходи в локаціях для учителів математики та інформатики Профмайстерка «Інтеграція змісту природничої галузі в умовах НУШ». Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) сформулювала мету профільної освіти для природничої галузі галузі та визначила етапи профільної освіти в умовах формування академічних ліцеїв:
І —
підготовчий (пропедевтичний) етап (1–7-й кл.);
ІІ —
допрофільна підготовка (8–9-й кл.);
ІІІ
— профільне навчання (10–12-й кл.)
Учасники, працюючи в малих групах визначали форми
реалізації до профільної підготовки для фізико-математичного профілю
Оскільки одним із
індикаторів внутрішньої системи забезпечення якості освіти в умовах до
профільної та профільної освіти є оцінювання навчальних досягнень здобувачів
освіти, то над завданнями вибору моделей
оцінювання навчальних досягнень та використання інструментарію формувального
оцінювання разом з учителями фізики та астрономії працювали спікери Бойко
Наталія Зіновіївна , учитель фізики та астрономії ТАЛУГ ім. І Франка та Мурза
Світлана Зіновіївна , учитель фізики та астрономії ТНВК ШЕЛ №9 ім І. Блажкевич.
Учасники активно обговорювали проблематику вимірювання якісних показників у
структурі допрофільної підготовки та , працюючи в групах визначали моделі та
критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Сформулювали
маршрутизатор учителя фізики в НУШ та кроки змістового компоненту допрофільного
навчання в інтегрованому середовищі:
•
удосконалювати
профорієнтаційне інформування під час вивчення основних навчальних предметів
(інваріантний компонент);
•
розробляти зміст професійно спрямованих курсів за
вибором (елективів) — варіативний компонент для учнів 8–9-х класів
•
систематизовувати
форми реалізації допрофільної підготовки
•
долучатися до
розробки навчальних програм інтегрованих курсів, елективних курсів
•
проводити
моніторингові дослідження якості знань, психолого-педагогічні дослідження
•
запроваджувати
систему роботи з обдарованими школярами на профорієнтаційних засадах
Немає коментарів:
Дописати коментар