Креативність була
присутня в історії людства завжди, але управління нею, поширення набувало
різних форм.
На сьогодні важливими є не лише знання, але й уміння мислити критично та
креативно.
Тобто креативність це не просто
додаткова якість, але й необхідна складова освітнього процесу.
Особливо важливим є формування цієї
навички на уроках фізики
Якщо дивитися на фізику , як на
філософію, то її можна вже поважати за те що пояснити всі процеси у світі ця
наука прагне не лише через абстрактні поняття, але через експеримент, точність
і логіку.
Ключовим питанням , як креативність
впливає на ефективність вивчення фізики та як формувати креативність в школярів,
був присвячений вебінар «Креативність як навичка майбутнього:розвиток творчого
потенціалу здобувачів освіти на уроках фізики», який відбувся 8 грудня 2025
року в он-лайн форматі.
Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ зазначила, що креативність у вивченні фізики формується не лише через розв’язування нестандартних задач, але й через експериментальну, проєктну діяльність, моделювання та конструювання; запропонувала учасникам діагностику з вивчення творчого потенціалу школярів. Педагоги обговорили показники креативності , методи та прийоми розвитку творчих здібностей на уроках фізики: творчі домашні завдання, проекти, інтерактивні вправи , креативні експерименти.
Цікавою частиною
вебінару був міні-практикум із завданнями на складання запитань, як ефективний прийом формування творчих
здібностей учнів:





Немає коментарів:
Дописати коментар