вівторок, 9 грудня 2025 р.

 


Креативність була присутня в історії людства завжди, але управління нею, поширення набувало різних форм.

           На сьогодні важливими є не лише знання, але й уміння мислити критично та креативно.

           Тобто креативність це не просто додаткова якість, але й необхідна складова освітнього процесу.

           Особливо важливим є формування цієї навички на уроках фізики

           Якщо дивитися на фізику , як на філософію, то її можна вже поважати за те що пояснити всі процеси у світі ця наука прагне не лише через абстрактні поняття, але через експеримент, точність і логіку.

           Ключовим питанням , як креативність впливає на ефективність вивчення фізики та як формувати креативність в школярів, був присвячений вебінар «Креативність як навичка майбутнього:розвиток творчого потенціалу здобувачів освіти на уроках фізики», який відбувся 8 грудня 2025 року в он-лайн форматі.

           Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ зазначила, що креативність у вивченні фізики формується не лише через розв’язування нестандартних задач, але й через експериментальну, проєктну діяльність, моделювання та конструювання; запропонувала учасникам діагностику з вивчення творчого потенціалу школярів. Педагоги обговорили показники креативності , методи та прийоми розвитку творчих здібностей на уроках фізики: творчі домашні завдання, проекти, інтерактивні вправи , креативні експерименти.


Цікавою частиною вебінару був міні-практикум із завданнями на складання запитань, як  ефективний прийом формування творчих здібностей учнів:


                 Учасники вебінару розглянули практичні поради креативного педагога та креативного учня, зазначили, що важливим є впровадження «Моделі 4К» в освіті, де креативність як здатність генерувати нові ідеї, знаходити нестандартні рішення , є не лише важливою , але і необхідною навичкою сучасної особистості.

Немає коментарів:

Дописати коментар