середу, 8 лютого 2017 р.

7 лютого 2017р на базі ТНВК №15 відбувся семінар-практикум учителів фізики


Інтернет-блоги – це ті носії, які можуть і повинні перетворитися на своєрідну «позакласну школу» для учнів.
Завдання  вчительського блогу:
  • спілкування та обмін педагогічним досвідом із вчителями- предметниками;
  • надання допомоги учням у навчанні;
  • педагогічна освіта батьківської громадськості;
  • надання психологічної допомоги учням;
  • самовдосконалення і самореалізація вчителя власника блогу. 
        Ще Демокріт сказав, що «те тіло, що не рухається саме, не може примусити рухатися інше тіло». Отож, ведення блогу вчителем дає поштовх до особистісного розвитку,   а разом з цим до самореалізації.




Методист ТКМЦ Фролова В.С. розповіла присутнім про сучасний блог та його місце в інформаційному просторі, блог вчителя (структура, змістове наповнення, оформлення) та розробила методичні посібники "Блог як засіб формування іміджу сучасного педагога в інформаційному просторі".
.
 Майстер-клас зі створення блогів провели учителі фізики ТНВК ШЕЛ №9 Мурза С.З. і Новосад О.В. та ЗОШ №28 Слободян О.Г. 



Рекомендації для вчителів, які вирішили створити блог :

1. Розпочинати роботу потрібно з перегляду блогів колег, які можна знайти у мережі Інтернет. Перегляньте декілька блогів. Найкращим браузером для перегляду блогів є Mozilla Firefox;
2. Завантажте алгоритм створення блогу у службі BLOGGER, що розміщений за посиланням
http:// probloh.blogspot.com/ ;
3. Створіть реєстраційний запис (аккаунт), виберіть шаблон та створення URL адресу блогу;

4. Створіть перший допис й опублікуйте його;

5. Установіть контакти (станьте прихильником) з колегами своєї школи (міста, району, області, країни);

6. Переглядаючи дописи колег, залишайте коментарі, ставте запитання тощо, не забуваючи про мережний етикет.

 Учителі фізики м. Тернополя успішно створили власні блоги.


       
 За допомогою блогу професійний розвиток педагога спрямовується на оволодіння ІКТ і на використання нового освітнього середовища, що постійно розвивається й удосконалюється і сприяє розвитку й удосконаленню професійної компетентності вчителів.








Немає коментарів:

Дописати коментар