Інтерактивна школа сучасного вчителя
Математитичні
компетентності – одні з найважливіших складових життєвих компетентностей,
визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти
До них відносяться
- 1.Процедурна
компетентність – уміння розв'язувати типові математичні задачі.
Напрями набуття:
- використовувати на практиці алгоритм
розв'язування типових задач;
- уміти систематизувати типові задачі,
знаходити критерії зведення задач до типових; уміти розпізнавати типову
задачу або зводити її до типової;
- уміти використовувати різні джерела для
пошуку алгоритму розв'язування типових задач.
- 2.Логічна
компетентність – володіння дедуктивним методом доведення
та спростування тверджень.
Напрями набуття:
- володіти і використовувати на практиці
понятійний апарат дедуктивних теорій;
- відтворювати дедуктивні доведення теорем
та доведення правильності процедур розв'язань типових задач;
- здійснювати дедуктивні обґрунтування
правильності розв'язання задач та шукати логічні помилки;
- використовувати математичну та логічну
символіку на практиці.
Сьогодні багато можуть і повинні дати уроки математики для розвитку
операційно-алгоритмічного мислення, яке в епоху комп'ютерів відіграє особливо
важливу роль для розвитку пізнавальних інтересів учнів, їх просторової уяви,
раціоналізаторських здібностей.
- 3.Технологічна
компетентність – володіння сучасними математичними
пакетами
Необхідна для:
- оцінювати похибки при використанні
наближених обчислень;
- будувати комп'ютерні моделі для
предметної області задачі з метою їх евристичного, наближеного або точного
розв'язання.
- 4.Дослідницька
компетентність – володіння методами дослідження практичних
і прикладних задач математичними методами.
Напрямки набуття:
- формулювати математичні задачі;
- будувати
аналітичні моделі задач;
- висовувати та перевіряти справедливість
гіпотез сприаючись на відомі методи або власний досвід;
- інтерпретувати результати, отримані
формальними методами;
- систематизувати
отримані результати.
- 5.Методологічна
компетентність – уміння оцінювати доцільність використання
математичних методів для розв'язання практичних та прикладних задач.
Необхідна для:
- аналізування
ефективності розв'язання задач математичними методами;
рефлексії власного досвіду розв'язування задач
та подолання перешкод
Базові
математичні знання необхідні для розв’язування
та моделювання математичних задач.
Немає коментарів:
Дописати коментар