пʼятниця, 26 березня 2021 р.

D#06 T’mistechko

 25 березня 2021 року в рамках D#06 T’mistechkа індикаторно-

методологічна підлокація об’єднала учителів математики, інформатики та

фізики для обговорення питання «Індикатори оцінювання навчального заняття фізико-математичного профілю».


Актуальність його очевидна, оскільки

важливо встановити, якими мають бути критерії та індикатори оцінювання в

умовах переходу від контролю якості до забезпечення якості та переорієнтації

на становлення культури якості.
Будь яке оцінювання має бути мотиваційним

та сприяти саморозвитку. Соловей О.М.(ТКМЦНОІМ) наголосила, що для

того, щоб оцінювання дійсно працювало як інструмент саморозвитку та

партнерства, а не впливу та покарання, необхідно під кожний критерій

вибирати шляхи його досягнення. Чи потрібні уніфіковані єдині для всіх шкіл

критерії та індикатори оцінювання? Проблема адекватного визначення

індикаторів лежить у площині розуміння самої природи системи забезпечення

якості освіти. Учасники освітнього трансфер містечка обговорили

використання спостереження, як методу збору даних, характеристики

індикаторів та статистичну обробку даних. Ензельт О.П. (заступник директора

з навчально-виховної роботи ТУГ ім. І. Франка) зазначила, що уніфікованими

критеріями для всіх закладів можуть бути критерії за такими напрямами:

безпечне середовище, виконання державного стандарту, виконання освітніх

програм, відповідність освітньої діяльності до типу навчального закладу. Ільчук

Л.М. (учитель математики ТСШ І-ІІІ ст. № 7 з поглибленим вивченням

іноземних мов) виокремила уніфіковані критерії та індикатори для системи

оцінювання під час навчального заняття. Учасники локації провели

оперативний SWOT-аналіз навчального заняття з математики, інформатики та

фізики за оцінками сильних, слабких сторін уроку, його можливостей та

ризиків.

Оцінювання навчального заняття через спостереження з використанням

анкетування, опитування та аналізу дозволяє встановити:

 Рівень матеріально-технічного забезпечення проведення навчального

заняття;

 Рівень методичного забезпечення;

 Рівень професійної компетентності педагога;

 Рівень академічної доброчесності;

 Тенденції партнерської взаємодії “Вчитель-учень”;

 Ефективність використання ІКТ ;

 Рівень кореляції



Немає коментарів:

Дописати коментар