Технологія «Перевернутий клас» на уроках фізики
Актуальність впровадження технологій «перевернутого навчання» на уроках фізики обумовлена зовнішніми обставинами, які складаються в закладах освіти, зокрема, впровадження змішаного навчання, асинхронний формат навчання під час повітряних тривог. Також « актуальність перевернутих класів» пов’язана із зміною ролі вчителя та учня за даною технологією. Вебінар «Технологія «Перевернутий клас» на уроках фізики» (21 січня 2025 р.) мав на меті підвищити предметно-методичну компетентність педагогів у впровадженні даної технології при вивченні фізики. Соловей Оксана Михайлівна , консультант ТКМЦНОІМ та Миронюк Роман Олександрович (учитель фізики Тернопільського ліцею №21-спецалізованої мистецької школи ім І. Герети, обговорили разом з учасниками вебінару класифікації «перевернутих класів», порівняли ролі вчителя і учня в «традиційному» навчанні та «перевернутому класі». Педагоги розглянули , як можна конструювати та планувати уроки за даною технологію. Вчителі фізики зазначили, що незважаючи на певні труднощі та недоліки, «перевернуте навчання» має чудові перспективи щодо інноватики та інтеграції.
Методичні рекомендації для педагогів:
- Визначте, що учні мають вивчити, прочитати,
переглянути заздалегідь (розділи підручників, статті в журналах, сторінки
в інтернеті, відеоролики, міні-лекції тощо).
- Пристосуйте свою інформацію для учнів. Не
обов’язково створювати нові ресурси. Можна скористатися наявними,
адаптувавши їх. Попри те, що для домашнього опрацювання зазвичай
пропонується відеоконтент, можна застосувати традиційні матеріали для
опрацювання так, щоб їх можна було використати при «Перевернутому
навчанні».
- Обов’язково контролюйте, чи готуються діти до
уроку, чи вони ознайомилися з матеріалами, пропонованими для опрацювання.
Якщо при роботі виникнуть запитання, знайдіть можливість провести
індивідуальну чи групову консультацію – у переддень уроку або ввечері в
спеціально відведений час.
- Отримавши завдання для опрацювання, учні мають
чітко розуміти мету своєї роботи.
- Навчальне відео чи інші використовувані ресурси
доповнюйте чіткими інструкціями і завданнями. Якщо такого завдання немає,
запропонуйте дітям сформулювати його самостійно чи скласти декілька
запитань, які стосуватимуться теми, що вивчається, або окремих фрагментів
переглянутого відео.
- Запропонуйте дітям скласти конспект або невеликі
нотатки переглянутих матеріалів.
- Відео, пропоноване для перегляду, має бути не надто довгим та інформаційно навантаженим.
Немає коментарів:
Дописати коментар