Сторінки

пʼятниця, 31 січня 2025 р.

Особливості оцінювання за новими критеріями в НУШ. Методичний практикум

Реформа «Нова українська школа» акцентує на оцінюванні

компетентностей: ключових і предметних. Тому Міністерство освіти і науки

розробило й на початку серпня 2024 затвердило нові рекомендації та критерії

щодо оцінювання, які враховують специфіку навчання в НУШ.

Інструментарій оцінювання змінюється відповідно до нового Державного

стандарту базової середньої освіти й модельних навчальних програм.

Сьогодні вчителі усіх освітніх галузей визначають нові підходи до

оцінювання груп загальних результатів навчання, формулювання завдань,

комплектації підсумкових робіт. У кожному ЗЗСО є напрацювання, тому 29

січня 2025 року учителі математики, фізики та інформатики зібралися на

методичний практикум в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького для підвищення

рівня предметно-методичної компетентності в питаннях оцінювання за новими

критеріями НУШ. Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та

Горпинюк Оксана Богданівна, учителька

інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім.

В. Левицького акцентували увагу учасників на важливості оцінювання умінь

здобувачів освіти, демонстрували приклади завдань для кожної групи загальних

результатів навчання, зразки записів в ЕЖ, ведення щоденника спостережень.

Педагоги обговорили труднощі у виборі підходів оцінювання за новими

критеріями в математичній, природничій (фізика), інформатичній галузях,

шляхи вирішення проблем, поділилися рекомендаціями щодо ефективного

оцінювання ГЗРН та здійснення формувального оцінювання під час

навчального заняття. Така взаємодія педагогічної спільноти є корисною для

вибудовування нових стратегій та систем оцінювання в освітньому процесі.


Немає коментарів:

Дописати коментар