Реформа «Нова українська школа» акцентує на оцінюванні
компетентностей: ключових і предметних. Тому Міністерство освіти і науки
розробило й на початку серпня 2024 затвердило нові рекомендації та критерії
щодо оцінювання, які враховують специфіку навчання в НУШ.
Інструментарій оцінювання змінюється відповідно до нового Державного
стандарту базової середньої освіти й модельних навчальних програм.
Сьогодні вчителі усіх освітніх галузей визначають нові підходи до
оцінювання груп загальних результатів навчання, формулювання завдань,
комплектації підсумкових робіт. У кожному ЗЗСО є напрацювання, тому 29
січня 2025 року учителі математики, фізики та інформатики зібралися на
методичний практикум в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького для підвищення
рівня предметно-методичної компетентності в питаннях оцінювання за новими
критеріями НУШ. Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та
Горпинюк Оксана Богданівна, учителька
інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім.В. Левицького акцентували увагу учасників на важливості оцінювання умінь
здобувачів освіти, демонстрували приклади завдань для кожної групи загальних
результатів навчання, зразки записів в ЕЖ, ведення щоденника спостережень.
Педагоги обговорили труднощі у виборі підходів оцінювання за новими
критеріями в математичній, природничій (фізика), інформатичній галузях,
шляхи вирішення проблем, поділилися рекомендаціями щодо ефективного
оцінювання ГЗРН та здійснення формувального оцінювання під час
навчального заняття. Така взаємодія педагогічної спільноти є корисною для
вибудовування нових стратегій та систем оцінювання в освітньому процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар