Початок кожного навчального року визначається не лише організацією освітнього процесу учнівства, але і плануванням роботи професійних спільнот педагогів. Тому метою інструктивно-методичної онлайн-наради, яка відбулась 17 вересня 2025 року стала обговорення методичної інфраструктури діяльності спільноти вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії Тернопільської міської громади. В нараді взяли участь керівники фахових спільнот ЗЗСО.
Соловей Оксана Михайлівна,
консультант ТКМЦНОІМ оголосила науково-методичну проблему спільноти педагогів: «Імплементація
концептів математичної, інформатичної та природничої галузей в освітній процес
в умовах формування академічних ліцеїв» та підбила підсумки роботи з
впровадження концептів НУШ. Учасники наради розглянули будову методичної
інфраструктури на 2025-2026 н.р., орієнтовне планування , особливості
діяльності педагогічної інтернатури, положення про атестацію педагогічних
працівників.
Методичні рекомендації
щодо організації діяльності спільноти педагогів
•
1.Доцільно керуватися Положенням
про діяльність педагогічної спільноти педагогів (розроблена та затверджена в
ЗЗСО)
•
2.При плануванні доцільно звернути
увагу на:
- опрацювання
нормативних документів
-
організацію педагогічної
інтернатури
-
роботу з обдарованими школярами та
учнями з ООП
-
позакласну роботу , допрофільну
підготовку
-
проведення моніторингових
досліджень
-
обговорення критеріїв оцінювання
-
обговорення положення про
сертифікацію педагогічних працівників, конкурсів
•
3. Доцільно створити базу
самоосвіти педагогічних працівників на навчальний рік
•
4. При плануванні необхідно включити
питання обговорення результатів НМТ та шляхів підвищення якості знань
•
5. Організовувати опитування , зворотний зв’язок щодо впровадження концептів
реформ, впровадження програм тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар