пʼятницю, 25 грудня 2020 р.

ШКОЛА НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ НУШ

Велике бажання стати педагогом-майстром вимагає постійного вдосконалення, розширення кола знань, методичних умінь, підвищення рівня мовної культури, психологічної, цифрової компетентностей.  Тому зростає роль самоосвіти, яка є однією з умов професійного росту педагога.
 

 

          Самоосвіта- це процес свідомої самостійної діяльності, який здійснюється добровільно, планується, аналізується , реалізується, коригується. Онлайн-студія «Самоосвіта вчителя:мінливі тенденції чи складова професійного успіху» (24 грудня 2020 року) надала учасникам можливість підвищити рівень компетентностей у плануванні та складанні власного алгоритму самоосвіти відповідно до напрямків та критеріїв оцінювання самоосвіти. 

 Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) ознайомила з основними напрямками та ресурсами самоосвітньої діяльності, надала рекомендації щодо здійснення самоаналізу професійної діяльності. Учасники студії обговорили  мотиви та етапи самоосвітньої діяльності, презентували власні паспорти самоосвіти.


Немає коментарів:

Дописати коментар