Заходи

Використання хмарних технологій на уроках фізики та астрономії

27 квітня 2017 р. на базі Тернопільського НВК ШЕЛ № 9 ім. І. Блажкевич відбувся семінар-практикум  учителів фізики та астрономії міста Тернополя на тему: «Використання хмарних технологій на уроках фізики та астрономії».

МЕТА СЕМІНАРУ:

¨ Систематизувати форми та методи застосування хмарних технологій;
¨ Підвищити професійну компетентність учителів фізики в галузі інноваційних підходів до навчально-виховного процесу.
        Семінар відкрила заступник директора школи-економічного ліцею Дмитрів В.І., яка презентувала даний навчальний заклад, його здобутки та напрацювання.


        Методист ТКМЦ Фролова В.С. поділилася досвідом використання хмарних технологій в освітньому просторі.


  
Майстер-клас з використання веб сервісу PADLET,  хмарного середовища ГУГЛ ДИСК та створення тестів онлайн за допомогою  інтернет сервісу Майстер-Тест провели вчителі фізики ТНВК ШЕЛ №9 ім. І. Блажкевич Мурза С.З. та Новосад О.В.

Можливості, які дають хмарні технології учителю:



  •     учитель має доступ до своїх матеріалів і документів будь-де і будь-коли;
  •    з’являється можливість використання відео і аудіо файлів з Інтернету,  без додаткового завантаження на комп’ютер;
  •    організація спілкування з предметними кафедрами інших навчальних     закладів (проведення онлайн уроків, тренінгів, круглих столів);
  •    можливість формувати траєкторії розвитку кожного учня з конкретного     предмету;
  •    принципово нові можливості для організації досліджень, проектної   діяльності та навчального матеріалу до реального життя;
  •    нові можливості передачі знань: онлайн уроки, вебінари, інтегровані практичні заняття, кооперативні лабораторні роботи, онлайн комунікація з учнями інших шкіл міста або інших країн.


7 лютого 2017р на базі ТНВК №15 відбувся семінар-практикум учителів фізики


Інтернет-блоги – це ті носії, які можуть і повинні перетворитися на своєрідну «позакласну школу» для учнів.
Завдання  вчительського блогу:
  • спілкування та обмін педагогічним досвідом із вчителями- предметниками;
  • надання допомоги учням у навчанні;
  • педагогічна освіта батьківської громадськості;
  • надання психологічної допомоги учням;
  • самовдосконалення і самореалізація вчителя власника блогу. 
        Ще Демокріт сказав, що «те тіло, що не рухається саме, не може примусити рухатися інше тіло». Отож, ведення блогу вчителем дає поштовх до особистісного розвитку,   а разом з цим до самореалізації.




Методист ТКМЦ Фролова В.С. розповіла присутнім про сучасний блог та його місце в інформаційному просторі, блог вчителя (структура, змістове наповнення, оформлення) та розробила методичні посібники "Блог як засіб формування іміджу сучасного педагога в інформаційному просторі".
.
 Майстер-клас зі створення блогів провели учителі фізики ТНВК ШЕЛ №9 Мурза С.З. і Новосад О.В. та ЗОШ №28 Слободян О.Г. 



Рекомендації для вчителів, які вирішили створити блог :

1Розпочинати роботу потрібно з перегляду блогів колег, які можна знайти у мережі Інтернет. Перегляньте декілька блогів. Найкращим браузером для перегляду блогів є Mozilla Firefox;
2. Завантажте алгоритм створення блогу у службі BLOGGER, що розміщений за посиланням
http:// probloh.blogspot.com/ ;
3. Створіть реєстраційний запис (аккаунт), виберіть шаблон та створення URL адресу блогу;

4. Створіть перший допис й опублікуйте його;

5. Установіть контакти (станьте прихильником) з колегами своєї школи (міста, району, області, країни);

6. Переглядаючи дописи колег, залишайте коментарі, ставте запитання тощо, не забуваючи про мережний етикет.

 Учителі фізики м. Тернополя успішно створили власні блоги.


       
 За допомогою блогу професійний розвиток педагога спрямовується на оволодіння ІКТ і на використання нового освітнього середовища, що постійно розвивається й удосконалюється і сприяє розвитку й удосконаленню професійної компетентності вчителів.






Ерудит-шоу "Фізичний бум" у рамках обласної школи молодих учителів фізики

           19 квітня 2016 р. учні 10-х класів Тернопільського НВК ШЕЛ №9, під керівництвом учителя фізики Мурзи С.З., змагалися в ерудит-шоу "Фізичний бум". Учні продемонстрували свої знання і вміння в номінаціях:"Детектор брехні", "Аукціон знань", "Фізика-лірика", "Дослідник", "Фізика майбутнього", "Відкрий таємницю". Майже в рівному двобої переміг 10-А клас.
           Методист ТОКІППО  В. Я. Гайда відзначив високий рівень знань учнів і нагородив ерудитів грамотами.



ОБЛАСНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ-2016

14 квітня 2016 року на базі фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка при сприянні Громяка Мирона Івановича – декана фізико-математичного факультету, за підтримки Міжнародного благодійного фонду «Галичина» (засновник Щербяк Юрій Адамович – професор, доктор педагогічних наук), мецената Суля Володимира Володимировича відбувся перший обласний Фестиваль фізичного експерименту – 2016.

Немає коментарів:

Дописати коментар