середу, 19 жовтня 2022 р.

МЕТОДИЧНИЙ ПРАКТИКУМ

 

Особливості проведення нестандартного уроку

На даний час спостерігається зниження мотивації та пізнавальної активності учнів під час вивчення фізики.

Є протиріччя між сучасними вимогами до якості засвоєння певних знань до сформованості логічно мислити, до умінь використовувати ці знання не лише у навчальній діяльності .


Тому є велика необхідність підвищити інтерес до вивчення фізики і одним із шляхів активізації пізнавальної діяльності школярів є проведення нестандартних уроків . На методичному практикумі 19 жовтня 2022 р.) Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) познайомила учасників з формами нестандартних уроків, ознаками нестандартних організаційних форм навчання, методичними рекомендаціями щодо підтотови та проведення таких звнять. Педагоги мали можливість попрацювати в лабораторії практичних застосунків: сервісу thinglink, асоціативних головоломок нового покоління: кроссенс; кластерами- прийомами графічного моделювання інформації. Учасники наголосили на важливість проведення уроків фізичних фокусів, уроків-дослідів та експериментів.


Немає коментарів:

Дописати коментар