четвер, 24 листопада 2022 р.

Мотиваційні стратегії дистанційного уроку природничо-математичного циклу


 Вивчення предметів природничо-математичного циклу багатьом

школярам дається нелегко. І якщо в учня не має мотивів або ці мотиви слабкі,

навчання перетворюється на муку, а це в свою чергу формує шлейф відставання

та прогалин з математики, фізики, інформатики та інших предметів. Тому

необхідно своєчасно сформувати дієві мотиви навчання, які поділяють на 5

груп: соціальні, комунікативні, пізнавальні, мотиви відповідальності та

перспективи. В сьогоднішніх умовах дистанційний урок стає майданчиком

підвищення мотивації навчальної діяльності в напрямку формування

мислиннєвих операцій, активізації пізнавальної та самостійної роботи,

формування критичного мислення та самоаналізу. Соловей Оксана Михайлівна

(ТКМЦНОІМ) розповіла учасникам семінару-практикуму « Мотиваційні

стратегії дистанційного уроку природничо-математичного циклу» ( 23.11.22) ,

як можна використовувати формулу «Низький поріг- Висока стеля - Широкі

стіни» та методи, способи мотивації інтересу до вивчення предметів

природничо-математичного циклу. Садовська Світлана Олегівна, учитель

інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 19 провела ефективний майстер-клас з

використання інструментів дистанційного навчання , зокрема учасникам були

продемонстровані широкі можливості платформи wordwall, та сервісу mozaik,

які можуть бути використані педагогами при проведенні дистанційних уроків, і

які з великим захопленням сприймають учні. Педагоги зазначили, що мотивація

навчання – одна з головних умов успішного опанування навчальних дисциплін

та подальшого застосування сформованих компетентностей.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ




Немає коментарів:

Дописати коментар