четвер, 16 травня 2024 р.

Профмайстерка «Інтеграція змісту природничої галузі в умовах НУШ»


Процес профільного навчання передбачає допрофільну підготовку

і безпосереднє профільне навчання. Обидва етапи однаково важливі:

перший (допрофільна підготовка) спрямований на вибір учнем подаль-

шого напряму освіти, другий (профільне навчання) — на вибір професійної діяльносВ рамках 12 T- mistechkа

  проходили  заходи в локаціях для учителів математики та інформатики Профмайстерка «Інтеграція змісту природничої галузі в умовах НУШ». Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) сформулювала мету профільної освіти для природничої галузі галузі та визначила етапи профільної освіти в умовах формування академічних ліцеїв:

І — підготовчий (пропедевтичний) етап (1–7-й кл.);

ІІ — допрофільна підготовка (8–9-й кл.);

ІІІ — профільне навчання (10–12-й кл.)

      Учасники, працюючи в малих групах визначали форми реалізації до профільної підготовки для фізико-математичного профілю

 

Оскільки одним із індикаторів внутрішньої системи забезпечення якості освіти в умовах до профільної та профільної освіти є оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, то над завданнями  вибору моделей оцінювання навчальних досягнень та використання інструментарію формувального оцінювання  разом з учителями  фізики та астрономії працювали спікери Бойко Наталія Зіновіївна , учитель фізики та астрономії ТАЛУГ ім. І Франка та Мурза Світлана Зіновіївна , учитель фізики та астрономії ТНВК ШЕЛ №9 ім І. Блажкевич. Учасники активно обговорювали проблематику вимірювання якісних показників у структурі допрофільної підготовки та , працюючи в групах визначали моделі та критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Сформулювали маршрутизатор учителя фізики в НУШ та кроки змістового компоненту допрофільного навчання в інтегрованому середовищі:

      удосконалювати профорієнтаційне інформування під час вивчення основних навчальних предметів (інваріантний компонент);

      розробляти  зміст професійно спрямованих курсів за вибором (елективів) — варіативний компонент для учнів 8–9-х класів

      систематизовувати форми реалізації допрофільної підготовки

      долучатися до розробки навчальних програм інтегрованих курсів, елективних курсів

      проводити моніторингові дослідження якості знань, психолого-педагогічні дослідження

      запроваджувати систему роботи з обдарованими школярами на профорієнтаційних засадах



Немає коментарів:

Дописати коментар