Підготовка до нового навчального року розпочалася з роботи
професійних спільнот, зокрема на базі ТСШ І-ІІІ ст. № 3 з поглибленим вивченням
іноземних мов 21 серпня 2025 року була
проведена інструктивно-методична нарада для педагогів природничої
освітньої галузі Тернопільської міської громади.
У 2025/2026
навчальному році освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується
з дотриманням вимог Санітарного регламенту ( Наказ МОЗ України від 25.09.2020
№2205)та має бути спрямованим на реалізацію Державних стандартів.
Сформовано освітній навігатор на 2025-2026 н.р.:
•
Формування
культури безпечної онлайн-поведінки
•
Доброчесність у закладі освіти
•
Соціально-емоційна підтримка учасників
освітнього процесу
•
Формування
медіаграмотності
•
Використання штучного інтелекту в освіті
Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) акцентувала увагу
вчителів на нормативних документах щодо змін до Типової освітньої програми
(Наказ МОН України №890 від 20.06.2025 р.), щодо проведення Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року – 2026» (Наказ
МОН № 997 від 09.07.2025 року), “Щодо Положення про учнівський олімпіадний та турнірний рух” (Лист МОН № 1/13233-25 від 24.06.2025), також на інструктивно-методичних
рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів в 2025-2026 н.р..,
інструктивно-методичних рекомендаціях щодо впровадження STEM-освіти в ЗЗСО та позашкільної освіти у
2025/2026 н.р». Важливим є підсилення інклюзивної освіти : розробка та впровадження методичних рекомендацій щодо
оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з ООП(https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2024/07/29/Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024.pdf).
Учасники розглянули проєкт концептуальних
засад освітніх галузей та дорожньої карти реалізації концептуальних засад
освітніх галузей на 2025 – 2030 роки в рамках політики «Освіта для життя».
Педагоги відзначили важливість проведення діагностики навчання та навчальних
втрат.
Важливим компонентом
зустрічі стали рекомендації щодо підготовки НМК , викладання фізики у 8 класах
НУШ, 9 класах (пілот).
Особливу увагу було
приділено впровадженню міжінтегрованих курсів та курсів за вибором: предметом
обговорення стали модельні навчальні програми курсів «Робототехніка», «STEM», «Пізнаємо природу», «Природничі науки».
Для ефективного
зворотнього зв’язку педагогам був запропонований опитувальник, в якому
озвучували теми та проблеми щодо викладання предмету та організації освітнього
процесу в НУШ.
Немає коментарів:
Дописати коментар